LGS ÖĞRENCİLERİNDEN OKULUMUZA BÜYÜK İLGİ...

2022-2023 Eğitim sezonunun başından itibaren 89 okul 4235 öğrenci okulumuzu ziyaret etti.

Rehber öğretmenlerimiz nezaretinde, okulumuzun fiziki alanlarını gezip, sosyal ve akademik programları hakkında bilgi sahibi olan kıymetli misafirlerimiz, okulumuzu çok beğendiklerini ve gördükleri ilgiden memnun kaldıklarını belirterek okulumuzdan ayrılıyorlar. Gelecekteki lise hedefine İCSBL 'yi de eklemeyi unutmuyorlar.

İCSBL ailesi olarak daha çok öğrencimizi ağırlamaktan mutluluk duymaktayız.

PROJE KAPSAMI:

GELECEKTEKİ OKULUNU TANI;

2022-2023 yılında okulumuzu tanımak ve tercih sürecinde karar vermek için okulumuza  ziyarete gelen 89 okuldan 4235 öğrenciyi okulumuzda ağırladık. Okul Tanıtım Kulübünden  öğrencilerimiz  de gelen ortaokul  öğrencilerine  okulumuzu  tanıtmaya  yardımcı  oluyorlar.

Gelen öğrencilere konferans salonunda okulumuzla ilgili genel  bilgiler veriliyor, okulumuzun  yaptığı projeler hazırlık ve 3 farklı dil öğrenme imkanları olduğunu belirtiyoruz.  Erasmus+  projemiz ile yurtdışı ve IB projemiz ile yurt içi eğitim imkanları  hakkında bilgiler veriyoruz.  Ayrıca yurt içi tarihi ve üniversite gezilerimizi anlatıyoruz. Daha sonrada okulumuzla ilgili soruları cevaplandırarak;  Kapalı Spor Salonu ,  Kütüphane, Dil Sınıfları,  Müze ve Tarih Odası  gibi merak edilen alanları gezdirerek okulumuzu daha iyi tanımalarını sağlıyoruz.  Pansiyon ve yemek imkanları konusunda da  bilgilendirerek ilçe dışından gelen öğrencilere yemek de  ikram ediyoruz. Rehber Öğretmenlerimizden  Nebahat EFE' nin verdiği bilgilere göre bu tanıtım ve bilgilendirme faaliyetleri artarak devam edecektir.  Rehber öğretmenimiz Fatma TAŞÇI' da seçecekleri okullar hakkında bilgi sahibi olmalarının hem mutluluğu hem de gelecekteki sosyal  hayatı açısından önemli olduğunu belirtti. Bu konuda da öğrencilerin bilgilendirildiğini söyledi.

Okulumuzu tanıttığımız bu öğrencilere LGS de başarılar dileyerek, bu sürecin kendileri için en iyi şekilde sonuçlanmasını temenni ediyoruz

28.12.2022 182

28-12-202228-12-202228-12-202228-12-202228-12-202228-12-202228-12-202228-12-202228-12-202228-12-2022